26 octombrie 2008

hey hey

Avand in vedere ca minunatul weblog a dat chix saptamana asta, iar nervii mei au ajuns cumva la o limita max-max, o sa scriu aici deocamdata... nu stiu exact cum se face un transfer de insemnari de pe un serviciu de blog pe altul, dar cu urmatoarea ocazie fac un back-up aici... Ideea e ca mie imi place f mult weblog-ul, m-am obisnuit cu interfata si cu tot... dar sa vrea sa scriu (ACUM, CAND AM SI EU TIMP LIBER) si sa nu am unde...
I-am dat un mail lui Antonio Eram, nu stiu exact ce efect o sa aiba, probabil nici unul, dar sa speram ca totul o sa fie bine...
*
Aseara, o bine meritata tequila party in Hejredal (da, acel minunat loc cu minoritati:P), cu 3 shoturi de tequila cu care m-am facut muci (na, am scris!:P) in sensul ca dupa cele 3 shot-uri m-am dus in camera la Dana (unde erau localizate servetelele mele) sa-mi suflu nasul :)).
Me happy ca am reusit sa ma intorc si sa dorm acasa la mine, gratie lui Ivan (Bulgaria) care mergea si el tot spre Viby (diferenta e ca eu am mers 4 statii pe jos si pe el l-a dus 15le acasa... si la ce vant batea afara, mai ca muream de invidie:P... Oricum, buba era sa scap cu bine din Brabrand, ca la noi in sud te intorci si la 3 noaptea si nu se ia nici dracu' de tine...
Ce e smecher e ca am aflat o super scurtatura de ajuns la facultate (schimburile astea interculturale sunt f mishto:P), fara sa mai ocolesc pe la gara... o testez maine:D
Pana atunci...

V-am pupat,
Eof(b)

Niciun comentariu: